Zaloguj się:

Kinoman.tv

Seriale

Wyszukaj:

A

B

C

D

M

P

S

T

W

Kryminalni (2004-2008)

Serial  ma charakter kryminalno-sensacyjnej łamigłówki. Jest tu zbrodnia, intryga, śledztwo, poszlaki i fałszywe tropy. Akcja filmu na ogół rozgrywa się w Warszawie. Głównym bohaterem "Kryminalnych" jest komisarz Adam Zawada z wydziału kryminalnego Komendy Stołecznej. W pracy  zawodowej je…
Dodaj do... rozwiń
Oceń serial

Najnowsze komentarze do serialu

anabel2014 2014-06-26 18:40:22 @ Władza absolutna [s08e08]
ech cez Marka to nie to samo ;/
anabel2014 2014-06-26 09:50:02 @ W cieniu [s08e13]
rozczarowalam sie koncówka.... tak dlugo czekalam zeby zobaczyc milosc Marka I Basi i dupa, w ddtvn bylo jak ona w ciazy niby z nim .... powinno byc to w serialu mogli nakrecic jeszcze kilka odcinkow fajniej by bylo, echhh szkoda ;( ;( ;( ale serial ogolnie super
karolinaaa93 2014-05-21 18:13:29 @ W cieniu [s08e13]
wspaniały serial !!!!!!!!!!!!!!!!!
Sol 2014-04-16 18:45:45 @ Wpływ Marsa [s03e08]
Super ^^ Odcinki z Krakowa są jedne z moich ulubionych. Nie tylko dlatego, że jestem z Krakowa:) Miałam to szczęście, że jak kręcili w Krakowie spotakałam Zawade i Szczepana. Mam z nimi zdjęcie i autograf. Kryminalni wymiatają. Pozdro dla reszty fanów:)
justyna0220 2014-02-23 23:06:17 @ Okularnik [s01e01]
Oglądam aktualnie i przestać nie mogę:)
omnomn 2013-04-04 15:05:11 @ Śmierć za śmierć [s01e08]
Fajny serial mozna go oglądać na okrągło.
2013-02-26 22:27:15 @ Śmierć w akademiku [s01e06]
super serial. szkoda tylko że nie ma już nowych odcinków.
DEE2786 2013-02-15 09:33:40 @ Jubiler [s01e04]
extra serial.polecam
DEE2786 2013-02-15 09:33:08 @ Jubiler [s01e04]
extra serial.polecam
Teraz oglądane: FILMY SERIALE